Treceți la conținutul principal

Dacă tu ai – 8 mere,câte mere poti să-mi dai ?

 Astăzi, printre mulți oameni care se îmbulzeau să intre în metrou, era și o doamnă ce părea pusă pe ajutat și care ,chiar lăsa ,plina de bunăvoință pe foarte mulți sa intre înaintea ei.Dupa ce au intrat toți în metrou,a intrat si dănsa , părand foarte bucuroasa pentru faptul ca i-a lăsat pe toți sa intre inaintea ei.
Doar ca, dupa ce a intrat si dănsa,i-am urmarit mimica fetei si era surprinsă ca nu a gasit nici un loc liber,ba mai mult de atât,parea ca-i pare rau ca a fost atât de dispusa sa ajute si acum nimeni nu-i întoarce gestul!
Mi-am amintit de boala AJUTITEI de care suferim multi, si de faptul ca înainte sa NE OFERIM NOUA INSINE: ajutor,iubire,prietenie,liniste,energie si timp, le oferim celorlalti in numele moralei,religiei  sau gasim noi in numele carei organizatii sau concept !!!
Ce facem de fapt ,este ‘’ sa dam energie cand noi nu avem deloc’’!!!
Sau :’’daca tu ai – 8 mere,câte mere poti sa-mi dai ?’’ Niciunul!!!
 Asa ca mai întai sa ne ajutam pe noi,sa ne iubim pe noi ,sa ne împrietenim cu noi însine,sa ne dăm noua ,liniste si energie si timp si apoi sa începem sa dam altora…!!! Asta dacă nu vrem sa ne pară rău ca doamnei din metrou, care după ce ca avea minus infinit energie,vroia sa dea plina de bunavointa si altora din minusul dumneai!!!
Ce înseamnă sa ne dam noua însine toate acestea? Pai sa mergem sa pictam, dacă asta ne ‘’pune mere’’ în sacosă,sa ne dăm cu patinele,sa ne jucăm cu un copil,sa ne îndragostim,sa ne facem o baie cu un burete care ne măngăie,sa cântăm,sa mergem undeva de unde ne luăm bucurie la tava…orice lucru să facem care ‘’ne pune mere’’ in traista…ca, de abia după ce avem cateva mere,sa dăm si noi unu sau două din preaprinul nostru!
Atentie: când ‘’nu avem mere în traistă’’ adică suntem secati de energie,atunci si boala se instaleaza mai repede (vezi noua medicina germanică, în care toate bolile se formeaza datorita blocajelor si conflictelor emotionale)
Asa că te las sa te vezi deja, făcand acel lucru, care te bucura si care îti pune ‘’mere in plasa’’.
Si poate nu stiai,dar dacă mergi cu avionul si se intampla un accident si avionul este pe cale de a se prabusi, stewardesa îti recomandă, dacă esti cu un copil si ai o singura masca de oxigen,să îti pui tu înaintea copilului, acea masca.Astfel , sunt mai multe sanse sa supravietuiti amandoi,căci, fără tine, copilul are mai putine sanse de supravietuire!
Astfel ,ceea ce numim noi egoism ,înseamnă de multe ori supravietuire,’’băgat mere in traistă’’, ca să ai pentru tine, si apoi pentru  altii…
Si fie vorba între noi,dacă un om nu îsi dă siesi iubire,timp,bani,duiosie,cadouri,servicii ...crezi că ar putea să-ti dea tie?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Traim prin comparatie

Traim prin comparatie:  Si la matematica inveti din primele cunostinte ca: 1<2                                                                                   2<3 sau                                                                                   103< 149  Apoi afli ca o colega a luat o nota mai mare decat tine la romana, si ca, ''ai nentului Gheorghe nu sar asa in pat si nu sunt asa de nebunatici la scoala''  sau ca, ai vecinii Maria, copiii ei adica,vin mai devreme acasa decat tine si nu au fumat pana la varsta adolescentei,  ca tu esti mai mic decat fratele tau, care este mai mare decat vecinul de la apartamentul 8,  ca ai vecinii ,sunt mai silitori si mai cuminti decat tine si ca au luat note mai bune la final de an, ca 3 colegi de la tine din clasa au note peste 9 si au luat si coronita, fata de tine ,care nu-ti place nici o materie si fata de prietenul tau caruia ii place doar sportul. Apoi mai afli ca tu te-ai casatorit cu cea mai

''Daca Dumnezeu, mi-ar mai da o singură oră....''

Esența Inteligenței Emoționale EQ ''Daca Dumnezeu, mi-ar mai da o singură oră de stat cu copiii mei și să-mi spună:  -Dupa ora asta, nu-i vei mai vedea niciodat ă- ,  asta aș face: i-aș învața emoțiile, i-as invata sa-si numeasc ă  emotiile.''       Gra ț ian Sonu      Sunt 8 ani, de când asta fac la diferite grădinițe, particulare din Bucuresti, cu copiii: îi învăț să-și numească /recunoască emoțiile.   Astăzi, îti spun puțin din ce fac eu: inventăm povești, eu împreună cu copiii. Sau improvizam povești, spune cum doresti, e același lucru: ne bucurăm împreună de povestea din ziua respectivă, ca de povestea de care, poate, te-ai bucurat și tu, pe timpuri, citită sau ascultată la pick-up 😊  Iti mai amintești? 💜 Eu ascultam vrăjită aceeași și aceeași poveste zi de zi, deși o știam pe de rost.  Ce e nou la cursul meu? Noutatea este că, vine copilul în locul meu și inventează propria poveste!!!    Cum? Ei, asta iar e o poves

Bradul Emotiilor

 Video din acest articol este genial . Spune exact ce vreau sa spun si eu,Silviana Visan Carter si prietenii mei ,pictorita Raluca Axinte si graficianul George Aleandru Palici,cei cu care am lucrat la Bradul Emotiilor si cu care impart drepturile de autor ale acestei picturi maiastre: Scrie-mi daca-ti place la silviana.carter@gmail.com,pentru ca aceasta imagine se poate si achizitiona ca sa ti-o pui pe perete in camera ta!